Ved kjøp, aksepterer og godkjenner du følgende vilkår og betingelser:

Registrering 
For å handle hos Skrototeket kan du registrere deg. Registreringen er gratis, og uten forpliktelser. Du bestemmer selv passord og brukernavn når du registrerer deg.

Bestilling og betaling

  • Alle varer må forhåndsbetales (når innbetalingen din har blitt registrert på konto vil pakken bli sendt til deg).
  • Skrototeket benytter betalingstjenesten PayPal, som er en tryggere og raskere måte for å betale og ta betalt på nettet. Det er enkelt å betale med PayPal, og tjenesten har både kjøperbeskyttelse og selgerbeskyttelse.
  • Dersom du har en PayPal-konto kan du betale med den.
  • Du kan også betale med kredittkort dersom du ønsker det (du trenger ikke en PayPal-konto for å betale med kredittkort).
  • Dersom du ønsker å betale med Vipps kan du betale til 99114347 (Trond Syverud Dietz). Husk å skriv hva betalingen gjelder og hvilken adresse du ønsker pakken sendt til, slik at vi får sendt deg det du har bestilt.

Frakt:

  • Du betaler frakt i tillegg til varens pris.
  • Forsendelser på kjøp over kr. 1000,- sendes fraktfritt.
  • Brev på mellom 20-50 gram sendes som A-Prioritet for kr. 21,-
  • Pakker fra 50 gram til 1 kilo sendes som A-Prioritet for kr. 115,-
  • Pakker mellom 1 og 10 kilo sendes som Norgespakke for kr. 196,-.
  • Fraktprisene inkluderer også pakking og emballasje.
  • Varer sendes ikke i postoppkrav.
  • Skrototeket leverer bare varer i Norge.

Leveringstid

  • Leveringstiden er ca 4-7 dager etter at betaling er registrert.

Uavhentede varer på postkontor:

  • Pakker som ikke blir hentet på postkontoret bli returnert til Skrototeket for kjøpers regning.
  • Skrototeket er ikke ansvarlig for utlevering av melding om ankommet leveranse på postkontor.
  • Dersom pakken skal sendes på ny (framsendes) påløper ny porto.

Vareinformasjon 

  • Vi gjør hele tiden vårt beste for å gi deg korrekte opplysninger om varene som annonseres på Skrototeket.
  • Alle varer som selges på Skrototeket er å betrakte som brukt, med mindre det står at varen er ny.
  • Alle varer selges «som de er» og «som bildene viser» (Se derfor godt på bildene og les annonseteksten nøye før du kjøper).
  • Dersom du ønsker å avklare noe, er det fint om du gjør det før du kjøper varen.
  • Dersom du har spørsmål, så kan du ringe, sende en sms eller epost.

Reklamasjon 
Hvis du oppdager en feil eller mangel på det du har kjøpt, så er det fint om du gir beskjed så raskt som mulig. Det kan for eksempel være en vare som er skadet i frakt, eller som ikke er helt som beskrevet i annonseteksten. Du kan i så fall be om reklamasjon, og du vil da få tilbakebetalt det du har betalt for varen. Dersom du har ytterligere spørsmål om reklamasjon, så ta kontakt på telefon eller epost.